Vadovo metinės veiklos užduotys

 

Einamųjų metų veiklos užduotys Veiklos lūkesčiaiVeiklos lūkesčių vertinimo rodikliai
2.1. Gerinti įstaigos teikiamų paslaugų kokybę

2.1.1. Įrengti C korpuso paslaugų gavėjams personalo iškvietimo sistemą
2.1.2. Parengti šeiminiuose namuose Kaimelės g. 37 dirbančių darbuotojų komandą darbui su autizmo spektro sutrikimą turinčiais vaikais
2.1.3. Įdiegti ir taikyti naujas metodikas ir/ar priemones paslaugų gavėjų užimtumui ir fizinei (ar) emocinei būklei gerinti.
2.1.4. Užtikrinti, kad socialinės globos įstaigoje būtų veiksmingai stebimi, registruojami ir valdomi neigiamo pobūdžio įvykiai, užkertant kelią jų pasikartojimui ir garantuojant tinkamą reagavimą bei pagalbą.

2.1.1.1. Įrengta C korpuse personalo iškvietimo sistema.
2.1.2.1. Iki 2025-12-31 organizuoti praktiniai ir teoriniai specialistų (socialinio darbuotojo, individualios priežiūros darbuotojų) mokymai darbui su autizmo spektro sutrikimą turinčiais vaikais, parengti ne mažiau, negu 5 darbuotojai.
2.1.3.1. Įdiegtų ir taikytų naujų metodikų (dailės terapijos įdiegimo ir švieslentės įrengimo) darbui su paslaugų gavėjais jų užimtumui ir psichologinei būklei gerinti, skaičius - 2.
2.1.4.1. Atlikta įstaigos situacijos analizė: peržiūrėta pastarųjų kelių metų neigiamo pobūdžio įvykių statistika, priežastys, valdymo ypatumai ir įgyvendintų tolesnių veiksmų efektyvumas, įvertinta ar yra užtikrinamas savalaikis informacijos perdavimas tarp darbuotojų ir suinteresuotų institucijų.
2.1.4.2. Peržiūrėti vidaus dokumentuose reglamentuotą reagavimo nutikus neigiamo pobūdžio įvykiui modelį/-ius, esant poreikiui atlikti tobulinimus bei užtikrinti, kad darbuotojai būtų supažindinti ir taikytų sutartus veiksmus praktikoje.
2.2. Gerinti darbuotojų darbo sąlygas ir stiprinti žmogiškuosius išteklius

2.2.1. Sukurti sąlygas skatinančias darbuotojų mobilumo iniciatyvas, orientuotas į tarptautinio bendradarbiavimo ir kompetencijų tobulinimą.
2.2.2. Stiprinti bendruomenėje dirbančių specialistų komandinius įgūdžius, didinti bendradarbiavimą, sprendžiant praktines problemas.
2.2.3. Nuosekliai vykdyti profesinės rizikos vertinimą.
2.2.4. Tobulinti įstaigos darbuotojų kompetencijas smurto ir priekabiavimo prevencijos temomis.

2.2.1.1. Parengtas ir pateiktas finansavimui gauti (pvz. “Erasmus+” ar kita programa) ne mažiau kaip 1 mobilumo projektas, skirtas darbuotojų alternatyviosios komunikacijos kompetencijoms tobulint bei jas taikyti praktikoje.
2.2.2.1. Pravestų intervizijų įstaigos darbuotojams, siekiant tobulinti komandinius įgūdžius bei spręsti sunkius atvejus komandoje - ne mažiau, kaip 4 intervizijos per metus (viena per ketvirtį).
2.2.3.1. Pasitelkiant išorės ekspertus atliktas profesinės rizikos vertinimas 5 grupinio gyvenimo namų darbuotojų darbo vietose.
2.2.4.1. Darbuotojų dalyvavusių mokymuose apie smurto ir priekabiavimo pavojus, prevencijos priemones, darbuotojų teises ir pareigas smurto ir priekabiavimo srityje, procentas nuo bendro darbuotojų skaičius, ne mažiau, kaip 90 proc.

2.3. Įstaigos vidaus administravimo gerinimas ir veiklos efektyvumo didinimas2.3.1. Didinti DBSIS įveiklinimą, siekiant kuo didesnio dokumentų skaitmenizavimo.
2.3.2. Užtikrinti finansų valdymo veiklos efektyvumą.

2.3.1. Iki 2025-12-31 ne mažiau, kaip 80 proc. dokumentų užregistruotų per DBSIS.
2.3.2. Užtikrintas finansų valdymo veiklos efektyvumas pasiekiant teigiamą įstaigos finansinės veiklos rezultatą.

Atnaujinimo data: 2025-03-19