- Direktoriaus pavaduotojas socialiniam darbui turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštąjį socialinio darbo krypties išsilavinimą ir magistro kvalifikacinį laipsnį;
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų vadovaujančio darbo ir socialinio darbo ar socialinių paslaugų administravimo patirtį;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip B1 lygiu;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinės globos įstaigų veiklą, socialinį darbą, socialinių paslaugų organizavimą, teikimą ir finansavimą, viešųjų pirkimų vykdymą;
- būti susipažinęs su teisės aktais, konvencijomis ir (ar) kitais dokumentais, reglamentuojančiais asmenų su negalia teises ir jų įgyvendinimą;
- vadovautis socialinių paslaugų srities darbuotojų profesinės etikos standartais;
- gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą, įvertinti vykdomą veiklą, iškelti veiklos tikslus;
- gebėti planuoti ir organizuoti žmogiškuosius ir kitus išteklius, rengti veiklos programas ir projektus;
- gebėti greitai orientuotis situacijose, logiškai mąstyti, valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- gebėti sklandžiai, taisyklingai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- gebėti dirbti savarankiškai ir komandoje;
- turėti darbo kompiuteriu įgūdžius, mokėti dirbti Microsoft Office programomis.
- Direktoriaus pavaduotojas socialiniam darbui vykdo šias funkcijas:
- pagal globos namų direktoriaus patvirtintą struktūrą koordinuoja padalinių veiklą, prižiūri teikiamų paslaugų kokybę;
- rengia veiklos planus, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja kuruojamų padalinių veiklos tikslų įgyvendinimą ir funkcijų atlikimą;
- stebi ir analizuoja paslaugų teikimo procesus, siekiant identifikuoti tobulinimo galimybes ir užtikrinti efektyvų išteklių panaudojimą;
- rengia įsakymus ir kitus globos namų veiklą reglamentuojančius vidaus teisės aktus;
- nagrinėja ir atsako į fizinių bei juridinių asmenų prašymus, skundus bei pasiūlymus, analizuodamas jų turinį, vertindamas situaciją ir teikdamas pagrįstus sprendimus ar rekomendacijas;
- inicijuoja ir įgyvendina priemones, skirtas teikiamų paslaugų kokybės gerinimui, užtikrinant jų atitikimą paslaugų kokybės standartams;
- užtikrina, kad teikiamos paslaugos atitiktų žmogaus teisių standartus, skatina pagarbą ir orumą paslaugų gavėjų atžvilgiu;
- skatina inovacijas ir diegia geriausias praktikas socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros srityse, siekiant nuolatinio paslaugų tobulinimo;
- įgyvendina projektus ir (ar) programas teikiamų paslaugų kokybei gerinti;
- koordinuoja globos namų teikiamų paslaugų kokybės įsivertinimo procesą ir yra už jį atsakingas;
- analizuoja darbuotojų mokymosi ir kvalifikacijos kėlimo poreikį;
- teikia globos namų direktoriui siūlymus dėl kuruojamų padalinių ir (ar) pavaldžių darbuotojų darbo organizavimo tobulinimo, darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimo;
- teikia globos namų direktoriui rekomendacijas ir siūlymus dėl darbuotojų motyvavimo priemonių ir drausminių veiksmų;
- dalyvauja sprendžiant įvairias situacijas, kylančias globos namuose tarp paslaugų gavėjų ir (ar) darbuotojų, užtikrina tinkamą jų valdymą;
- bendradarbiauja su kitais padaliniais ir išorės institucijomis, siekiant koordinuoto ir integruoto paslaugų teikimo;
- pagal kompetenciją atstovauja globos namams valstybės ir savivaldybių institucijose bei įstaigose, bendradarbiauja su kitais Lietuvos Respublikos ar užsienio fiziniais ir juridiniais asmenimis socialinių paslaugų įstaigos veiklos srityje;
- dalyvauja globos namų viešųjų pirkimų procedūrose;
- įgyvendina korupcijos prevencijos priemones globos namuose;
- rengia ir skelbia informaciją apie globos namų veiklą interneto svetainėje ir (ar) socialiniuose tinkluose;
- laikinai nesant globos namų direktoriui (ligos, atostogų, komandiruotės ar kitais atvejais), vykdo jo funkcijas;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio globos namų direktoriaus pavedimus, susijusius su įstaigos veikla.